Sunday, October 23, 2011

Best of the Best from Me

Assalammua'aikum teman2 seperjuangan sekalian. Kali ini saya share sedikit mengenai hobi saya. Hobi yg menjadi kegilaan sekarang ini. 'Best of the Best from Me' adalah album kompilasi saya. Bukan album kompilasi muzik atau lagu tapi hanya album foto2 yg lame (lame la sgt) yg pernah saya tangkap & edit. Hehehe. Tiba2 rasa rindu pulak dgn foto2 ini. Banyak kenangan & cerita disebalik foto2 tersebut. Chewah. Foto2 ini saya tangkap sekitar May 2010-sekarang. Kebanyakannya adalah foto2 tahun lepas dari merata-rata tempat. Byk kenangan2 manis. Menyesal pulak jual kamera. Huhuhu.

Foto2 ini tak lah cantik tapi indah di mata hati-ku. Setiap org mempunyai cita rasa & perspektif serta penilaian yg berbeza-beza. Diharap foto2 ini dpt memberi inspirasi buat anda menatapnya. Sekian. :)









No comments:

Post a Comment